Hjärndöd


 Det är som om någonting händer med min kropp och min hjärna när jag sover för lite. Jag tror att det blir brist på något ämne. För nu har jag inte sovit ordentligt på fyra nätter och jag fungerar inte. Jag är arg och ledsen och har ont i halsen och kommer inte ihåg någonting alls längre. Åkte till ISM och skulle träffa min hälsopedagog och fick reda på att det inte alls var den nionde idag. Konstigt eftersom jag tittade på datumet i min mobil igår och såg att det var åttonde. Efter fem minuters grubbleri kom jag fram till att jag hade tittat på år, inte dag. Typiskt.

 Nu sitter jag hemma hos Micke och han är och spelar in musikvideo och jag känner mig så jävla ensam, och trött på att det inte blir som jag vill. Klockan fyra förväntas även jag ställa mig till kamerans förfogande och helt ärligt så har jag inte lust. Jag vill BARA sova. En hel natt. Från klockan tio på kvällen. Varför ska det vara så förbannat SVÅRT.

 Pratade med Helena idag. Det var härligt. Det enda som räddade den här dagen från att vara en fullkomlig katastrof. Jag vet att klockan bara är ett, men ärligt, jag kommer ju knappast bli piggare senare på dagen.
 Jag vill inte bli uppiggad eller få någon präktig moralkaka. Jag vill sova. Då kommer jag må bra igen. För att klargöra, jag mår egentligen inte dåligt, jag är bara trött. Livet är inte "snälla ge mig de där antidepresiva pillren"-skit utan bara "jag är så trött så att jag inte har någonting som ens liknar tålamod"-skit.
 Jag återkommer när jag är utvilad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0