Infall


 Fick för mig att jag skulle måla, utan att ha någon egentlig lust. Blev en halvdann bild på Bamse. Får se om jag gör förbättringar någon dag...


image263

Jag har varit rädd för att måla djur så länga jag kan minnas. Helt övertygad om att jag inte kan. Men så värdelös är jag faktiskt inte.



image264

Sen åkte jag och köpte nya blommor till mina tomma krukor som stod i fönstret och ropade till mig. Visst är de underbara? Har ingen aning om vad det är för sort dock.


Micke har redan slutat och är på väg hit. För en timme sen var allting skit, men jag tror att det kanske ljusnar. Och jag vet att jag tar mig igenom vad som helst. Just bring it on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0