Mina heta skor


Jag är en person som är väldigt ointresserad av mode. Inte för att jag sätter på mig vad som helst men jag lägger inte ner någon större möda på kläderna. Detta resulterar i att jag vanligt vis får få eller inga kommentarer om vad jag har på mig. Men nu har jag ett par skor som väcker sådan enorm uppmärksamhet. Var och varannan människa jag träffar på har någonting att säga om dem. De flesta är översvallande positiva och några få tycker att det är det fulaste de har sett. I vilket fall som helst så är det något speciellt med dem. Personligen tycker jag såklart att de är underbara. Snygga och sköna.
Och man kan vika upp dem så att de blir mer som stövlar.


image274

Bäst av allt är att jag hittade dem på Myrorna för 30 kronor... 

Kommentarer
Postat av: Cia

De ÄR kanonfina !!! ( Jag tänker på Robin Hood när jag ser dem)
/ Ma

2008-04-23 @ 20:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0