Moral?


 Imorgon drar inspelningen av Mickes bands musikvideo igång. Det ska bli väldigt kul att se vad som händer. De är i alla fall väldigt duktiga. Jag ska vara med, har inte riktigt klart för mig vad jag ska göra än, men jag ska inte spela in förrän på fredag så jag hinner nog bli uppdaterad.

 Sitter nu och lyssnar på P3 Dokumentär om Geijeraffären, Fälldinaffären och om bordellmamman Doris Hopp. Det är nästan så man förlorar hoppet om männskligheten. Var är moralen?

 Igår var vi alltså och spelade bowling tillsammans med Daniel och Katarina. Två nyfunna vänner från Lottas fester. Efter bowlingen åkte vi och tog en drink, pratade och skakade lite rumpa.

image262

 Micke var lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0