Mys pys in the sun

Micke fick den genialiska idén att vi skulle åka till Gunnebo slott och gå runt lite i solen idag. Det var så härligt. En jättefin trädgård och underbart väder. Och så åt vi jättegod lunch. Allt var ekologiskt och sjukt gott. Jag blir helt lycklig av att äta så god mat.

image267


image268

Grodägg! Och jag såg en liten salamander! Men den hann jag inte ta kort på. Kvick rackare...

 Nu har jag suttit och pratat med CSN om alla pengar de vill ha tillbaka som jag tyvärr inte kan ge dem just nu. AAARRGHHH, jag blir helt frustrerad av att alla jag pratar med där säger olika saker. Förhoppningsvis löser det sig. De kan ju inte ärligt tro att jag har råd att ge dem pengar just nu. Då har jag ju inte råd med mat...

Ikväll blir det mys i Slottsskogen! Sommaren är nära!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0