Bakis...

 Sitter och försöker bestämma mig för vilken pizza jag ska beställa. Idag har jag varit något så ovanligt som bakis. Detta som ett direkt resultat av att jag igår blev väldigt full. Det händer inte så ofta och jag är lite förvånad. Egentligen gör det mig inte så mycket. Jag var inte så full så jag inte kommer ihåg, utan har en klar bild av hela kvällen. Men idag har jag mått illa hela dagen. Jaja, när det händer så här sällan så kan man ju leva med det. Micke skrattade åt mig. Och var som vanligt helt spiknykter.

 Trots gårdagen så ska jag snart göra mig i ordning och åka på en till fest. Känner att jag måste passa på att träffa mina kurskompisar utanför skolan. Men det blir inget drickande ikväll. Och jag ska hem och sova tidigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0