Glad Lucia!


   Något tungt ligger över mig. Det är sååå svååårt att gå upp på mornarna. Jag skyller på det vidriga vidriga göteborgsvädret. Det är bara grått och regnar och jag längtar hem till Dalarna. Det har inte varit vitt på marken en enda gång här. Inte EN ENDA. Men snart åker jag och blir borta i två hela veckor!
   Idag gjorde jag yoga på friskis i en och en halv timme. Så skönt. Och just då så tittade faktiskt solen fram och lyste på oss genom fönstret.

   Lucia. En intressant tradition. Lucia var ju svensk och blond. Njae... Men om hon nu inte var det, och vi inte är ute efter likheten, varför kan då inte Lucia få vara en kille? Vore det verkligen så hemskt?

Ikväll ska det bli fest och jag hoppas på tårta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0