Pärlpyssel


    Jag känner mig pysslig idag. Pärlorna är mina bästa vänner. Har pysslat ihop en liten julklapp minsann. Men jag säger inte till vem...!
   När jag är på pysselhumör så blir jag Väldigt pysslig. Så jag har klippt sönder en massa gamla halsband för att komma åt pärlorna. Jaja, hade nog inte använt dem mer i alla fall. Nu är grundaterialet slut och jag kan inte göra något mer så jag sitter här och har abstinens. Letade förgäver efter någonting som jag kunde göra lite finare med pärlor. Men egentligen är det bra, för jag har lite att läsa tills imorgon.
  Micke har städat badrummet från golv till tak och fixat snabbare internet. Vilket rackarns bra kille han är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0