Prostitution, molekyler och annat smått och gott....


   Vi hade en intressant diskussion om prostitution i skolan idag. Det är allt en härlig kurs jag läser. Satt senare brevid två chalmerister, vi är ju inhyrda i chalmers lokaler, och hörde dem prata om ...ja... molekyler.. .eller nåt. Och det är så himla skönt att det finns folk som är intresserad av sånt också. Om alla var som jag skulle vi ju inte komma så långt med det tekniska i det här samhället. Jag föredrar moraliska dilemman kring prostitution och transvestitism. Särskilt med vår härliga föreläsare.

   I helgen är det meningen att det ska hända massor med saker. Vissa saker samtidigt, ska bli kul att se hur det funkar. Bland annat ska jag sälja kramar åt Röda Korset. På tal om prostitution... Och så fyller Mickes lilla kusin år, och Angelina fyller år och så är det klassfest. Jag kommer vara trött men lycklig på söndag.

Vi har köpt ett så gott rött te. Det här är tredje koppen te jag dricker inom loppet av ett par timmar. Blir nog en del spring på toa i natt. Usch, det är då silverfiskarna är ute. Jag håller på att utrota dem men det går sådär. Micke säger att de har funnits i miljontals år och att jag inte kommer att lyckas men skam den som ger sig.
Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0