Bamse!

Min härliga, konstiga, galna, underbara hund!

image241

"Lek med mig matte..!!"



image242

Gott mellanmål? Jag vet inte riktigt.




image243

Tänk att det är så kul att vara hund.

Just nu så är det helt rätt att vara hemma. Jag njuter av allting. Stillheten, solen, snön, hunden, familjen, lugnet, maten... Och trots att jag är väldigt sjukt och har massor med feber så mår jag riktigt bra. Längtar inte det minsta tillbaka till Göteborg, men självklart längtar jag efter Micke. Gullet. Men han är också sjuk så det är inte hela världen att vi inte är på samma ställe.
 Under trappen har jag ett litet förråd med massor av saker. Och när jag tittade igenom ett par lådor för någon dag sedan så hittade jag massor av intressanta grejer. Bland annat en av pappas skivor som han trodde att någon hade snott ifrån skolan för sex år sedan. Haha. Stackarn, det är inte lätt att ha mig som dotter alltid. Och så hittade jag massor av bra böcker som jag inte har läst på flera år. Lööövly!

Nu ska jag gå och leka lite mer med Bamse!

Kommentarer
Postat av: thomas

Att göra kommentarer till djurbilder... Elin det är inte okej. Är du en sån som skrattar till den där programledaren i Americas Funniest Home Videos oxå?

2008-02-13 @ 18:57:11
URL: http://thomaseriksson.blogg.se
Postat av: Stiiiiina

Wooo, lille bamsekorven. Grå om nosen har han blivit å. Tänk sig.

Fina bilder!

=3

2008-02-13 @ 21:04:01
URL: http://jagarviktig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0