Folkhögskola??


 Nu är jag ensam igen. Thomas har åkt tillbaka till Stockholm och livet är som vanligt. Jag sitter vid Mickes dator och kollar upp folkhögskolor. Har funderat ganska så mycket på det den senaste tiden. Har alltid velat prova men känt att "jag inte har tid". Meeen, nu kanske.
 Har tänkt en del på att läsa upp betyg och det här är ju ett väldigt trevligt sätt att göra det på. Linda gjorde det förra året så jag har viss insikt i hur det funkar. Det vore lite trevligt att ha vanliga ämnen tre dagar i veckan och sedan ägna sig åt någonting i stil med silversmide, friluftsliv eller musik. Bara för att det är kul. Och antagligen väldigt utvecklande.

 Det blir inte så mycket bloggskrivande när jag är hos Micke. Har inte riktigt vant mig vid hans tagngentbord. Föredrar mitt. Man måste trycka så hårt på knapparna att det är lätt att man missar någon... Dagens väldigt larviga i-landsproblem.

På söndag åker jag upp till Dalarna och det ska bli helt undebart. Att ha lite folk omkring sig på kvällanra. Jag är Väldigt mycket ensam här nere och det tär lite på mig. Jag är en för social person för att riktigt trivas med det. Så ja, det ska bli skönt.
Orkar inte skriva mer nu. Det är en vass kant på skrivbordet som skär in i armarna. isch.

Kommentarer
Postat av: Plast morsan =)

Låter som det börjar bli lite fart på vår goa Elin pelin, många funderingar med det är BRAAA!!
Önskar dig en trevlig resa...
Bamsekramen från Sofi
hälsa till familjen *vink vink*

2008-02-08 @ 12:35:12
URL: http://witchen.blogg.se
Postat av: Plast morsan =)

Låter som det börjar bli lite fart på vår goa Elin pelin, många funderingar med det är BRAAA!!
Önskar dig en trevlig resa...
Bamsekramen från Sofi
hälsa till familjen *vink vink*

2008-02-08 @ 12:35:18
URL: http://witchen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0