Knulltuppen är här

image234

 Jag har den senaste timmen fått smakprov på fin skådespelarkonst när den är som bäst. Thomas är här. Han har haft stapplande sex, varit nervös, skjutit och dött, mitt framför mina ögon. Imorgon är det dags för scenskoleprov nr 1 här i Göteborg och jag kan inte säga annat än att den här killen är redo.
 Jag önskar nästan att jag hade honom i fickformat och kunde ta fram honom när det blir lite småtråkigt. Vilket mitt liv har haft en tendens att bli ett par gånger i timmen det senaste halvåret...
 
 Om ni vill följa denne gosses liv och leverne så är det bara att surfa in här:
http://thomaseriksson.blogg.se/

 Fortsatt rapportering om mitt liv kommer imorgon, för nu står det Väldigt stilla måste jag säga. Och så har jag ju en gäst att ta hand om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0