Löövly


 Det är ofattbart hur mycket bättre man mår när det är sol. Jag och Micke pratade precis och vi var båda helt i extas över detta underverk som strålade från skyn. Tyvärr blåser det så mycket att det ändå är lite småjobbigt att vara ute, men det gör ingenting. Om en stund ska jag ta en promenad och njuta.
 Vi håller på att göra musik. Och det bli så bra så bra. Vet inte om någon annan kommer att tycka det men det spelar ingen som helst roll. Jag bli bara så lycklig av att hålla på och av att få dela det jag älskar med den jag älskar.

 Har insett att jag kanske inte kommer att vara bra i sommar. Det är en sjuk insikt. Jag har hela tiden flyttat fram gränsen för när jag garanterat kommer att vara frisk. Men jag hade inte i mina vildaste drömmar kunnat tro att det skulle ta så här lång tid. Det finns egentligen bara en sak att göra. Acceptera och göra det bästa av situationen. Så det är vad jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0