Men kan det inte vara så att du vilar för mycket...!?

image233

Spoooky.

Semlor. Mmmm. Jag har varit sugen hela dagen men alldeles för trött för att göra någonting åt saken och faktiskt gå och köpa en. Kanske tar en på vägen när jag åker hem till Micke.
 Förutom att jag är utbränd så har jag de senaste tre veckorna varit förkyld, något som har orsakat mycket irritation. För det betyder att jag inte ens kan träna Lite. Bajs bajs bajs.
 Annars är det rätt så bra.
 Träffar kompisar som klagar på att de har varit sjuka i tre dagar och det är så Jooobbigt. Ha. Försök fem månader och se hur jävla kul det är. Usch, nu låter jag så där bitter igen som jag gör ibland. Jag är inte bitter. Men jag är liite trött på att vara sjuk och trött och leva på socialbidrag. Tro det eller ej men det är inte fullt så kul som det låter. Imorgon ska jag träffa min kurator och prata om hur trött jag är på det. Men man får inte vara för pessimistisk på sånna där ställen för då lurar de i en lyckopiller. Jag vet nog hur det funkar. Men den gubben gick inte!
 Seriöst så pratade hon om det förra gången jag var där och jag kände att vi kommer nog inte bli bästisar. Men det gör inte så mycket. På sista tiden har jag blivit väldigt bra på att skita fullständigt i vad andra människor tycker. Man måste bli bra på det när man är i en sån här situation annars blir man seriöst galen. För folk tycker så extremt mycket saker. Och helt ärligt så är det ganska så mycket ogenomtänkt skit de slänger ur sig. Så det är bara att filtrera.
 Det är inte det att jag inte förstår att folk inte förstår, men man blir trött i alla fall. När alla vill ge en åsikter som man verkligen inte har bett om. "men, kan det inte vara så att du är trött för att du vilar för mycket...??" Det är min hatreplik just nu. Lite synd, för när någon säger så slutar jag lyssna. Helt. De kan säga en massa bra saker efterår, I don't care. När man väl har sagt de magiska orden så har man förlorat mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0