Pluttinuttigullet

image237

Vi var på dop i helgen. Kornelia fick sig ett namn. Jag har sex underbara kusinbarn som jag träffar alldeles för sällan så det var underbart att alla var där!
 Hon bor i Kinna, en timmes resa från Göteborg så jag ska åka dit och hälsa på lite oftare. de växer ju upp så sjukt fort!
 
 Idag har jag åkt bil i sex timmar och befinner mig nu i underbara Falun. Och minsann, snö är det på marken. Lycka.
 Nu har jag tittat på llite gamla bilder som Cia har på datorn. Shit vad det kändes som ett annat liv för två år sedan. Jag kan inte fatta att jag är samma människa som på bilderna. Intressant.



image238


2005 påväg ut i Europa. Nej, det måste ha varit i ett annat liv. Ooo, mina älsklingsbyxor. De var mörka när jag köpte dem. Och nu är det bara trasor kvar. Man oj vad jag tyckte om dem.



image239

 Och här kan vi Verkligen snacka annat liv. oj oj oj. Liten parantes, det där är mitt skadade ben. Kunde hon inte ha tagit bilden när jag hade andra benet fram och faktiskt kom ner... Väldigt snygg frisyr i övrigt.


Jaaa, man blir då så sentimental varje gång man kommer hem. Nu ska jag och Bumselumsen ta en promenad. För jag har ätit en och en halv pizza idag...!! haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0