Tomt


 Det händer inte så mycket. Som man vill blogga om. Hur många gånger kan jag skriva om vädret liksom?
Jag är lite tom i huvudet. Imorgon ska jag träffa försäkrningskassan. Det kommer säkert att bli superkul. Men på kvällen så ska jag nog till Angelina. Jag saknar mina vänner!! Och mitt liv. Ett liv...

Snart är det helg och sen är det en ny vecka och helt ärligt så är det ingen skillnad för min del.

Jag har haft en superskön dag idag i alla fall. Tog en lång promenad. Motion ska ju vara bra har jag hört.

Shit vad deprimerande det här inlägget blev. Det är nog för att jag är väldigt trött efter promenaden och ätandet och så var jag hos kuratorn och det har varit så mycket hela veckan så guuud....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0