Töntelin

Jag vet, kommentarer till djurbilder är nästan för töntigt. Eller inte bara nästa. Jag kände det igår när jag skrev inlägget. Men så kände jag också att jag inte brydde mig. Det är min blogg och jag är precis så töntig jag vill Thomas. Och nej, jag skrattar inte åt programledaren i Americas funniest homevideos. Det är inte samma sak!

Idag är fjärde dagen med sol. Det har inte hänt i Götebor under hela tiden jag har bott där. Dalarna in my heart 4-ever. (japp, det här blir också ett töntigt inlägg, se på maken) Men det är bara så gööött. Och något annat som är rätt så gött är att jag börjar hämta mig lite från min ontihalsenoch febersjukdom som jag lidit av i en månad. Så ikväll firar jag och Cia med bio. Ping pong kingen. Har fått för mig att den ska vara bra. Imorgon vet vi.
 Nu ska jag gå ut och njuuuuta av sooolen.
By the way så är jag inte helt säker på att det var på en resa till Trysil som Bussen spelades in. Kanhända skulle vi till Stockholm?Jag vet inte, vart åkte vi buss i trean?

Baj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0