Gött nytt år!


Oj.
Var ska man egentligen börja?

Julafton var underbar. Med Mickes familj, en gigantisk gran och massor av julmat och julmys. Självklart så längtade en liten del av mig hem till Dalarna och för en halv sekund så kunde jag inte komma på en enda bra anledning till varför jag befann mig femtio mil hemifrån på julafton. Men så kom underbara pojken och gav mig en puss och helt plötsligt så kändes det ganska så rätt alltihop.
 Och på annandagen så åkte vi faktiskt till Dalarna. På tre dagar så fick den stackars pojkvännen träffa föräldrar, släktingar och vänner i en salig röra. Men han fann sig ganska så bra tycker jag.
 På nyår så kom Linda ner till Götet och vi hade en helt perfekt kväll. Vi gick ut och åt på en thailändsk restaurant, och det var så underbart gott att jag fortfarande inte riktigt har hämtat mig. Så tog vi en promenad och slank in hos Angelina och åt lite kaka. Efter det gick vi hem, pratade och skålade i min kvarglömda martini, såg ut över staden och alla fyrverkerierna och kom på härliga nyårslöften. "Ha roligt" låter väl som ett riktigt bra löfte?

 Och nu sitter jag äntligen ensam i min lägenhet och försöker smälta allting.
 Lite ont i fingrarna har jag dock efter att ha spelat på Bullens nyinköpta Guitar Hero i ca sju timmar idag. Jag hör gitarrer överallt. Men det var så sjuuukt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0