Härlig helg!


 Trollhättan. Vilken stad, vilken puls, vilka upplevelser!
Eller nåt.
 Vin, vattenpipa och rumpskakande. Höjdpunkten var Carro och hennes härliga klasskompisar. Mest intressant var tågresan hem och killen framför mig som åkte fast för att inte ha biljett. SJ kan tydligen förvänta sig en stämning. Jag skulle inte vara så rädd om jag var dem.


image226

Vattenpipa och någon form av billigt bubbelvin. Jag provade ett munbloss, fick inbillat ont i lungorna och lämnade rökningen till de andra. Alkoholdrickandet också. Tydligen så är jag är tant, men jag BYRYYYR MIG INTE! En kille som stötte lite på Carro tyckte att jag var torr för att jag ville gå hem och lägga mig när klockan var två. Ja. Tyck det då. Jag förstår inte riktigt att vissa människor tycker att om man inte super skallen av sig minst en gång i veckan så lever man inte. För mig är det ju precis tvärt om. Jag har supit skallen av mig så att det räcker, nu vill jag leva.
 Med detta inte sagt att jag aldrig dricker. Men jag gör det när jag vill och inte för att vara ung, hipp och "Leva".

Kommentarer
Postat av: thomas

tant. förresten den 5:e kommer jag ner till dig! jag söker den 6:E! då ska vi äntligen umgås!!!

2008-01-14 @ 09:27:31
URL: http://thomaseriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0