Ont



Det går sådär med målandet.
 Jag har en känsla av att alltihop skulle fortskrida betydligt mer smärtfritt om jag bara hade haft ett skrivbord och en ordentlig lampa. Nu sitter jag på golvet och ser knappt vad jag gör.
 Min onda rygg och nacke hindrar mig från att fortsätta mer idag.




Ett litet missöde har inträffat idag. Ett riktigt i-landsproblem skulle man kunna kalla det för. Jag har glömt min mobil hos Micke. Retligt eftersom detta var en av de få dagar som jag faktiskt hade tänkt att spendera natten i min egen säng. Så blir det alltså inte utan jag får snällt ta mitt pick och pack och sätta mig på fyran mot mölndad. Det positiva är att jag ju får sova brevid vad som kan vara världens sötaste kille inatt. Så jag ska inte klaga. Det enda som känns lite jobbigt är att jag hade behövt ringa ett par viktiga samtal idag. Men det får alltså helt enkelt vänta tills imorn.
Och nej, jag kan inte leva utan min mobil.

image225

Jag måste nog säga att jag är bättre på att måla än att fotografera i alla fall...
Hon är fortfarande inte klar. Men jag vet inte om jag pallar mer utan skrivbord. Ska kolla Blocket imorgon.

Kommentarer
Postat av: Saskia

jättevackert! :)

2008-01-10 @ 06:15:07
URL: http://sasnyc.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0