VINTER!

image222

Äntligen äntligen har snön fallit över Göteborg! 
 Tajmingen kunde dock ha varit bättre. Det var igår runt klockan fem som jag tittade ut och såg detta vita underverk. Tyvärr befan sig både jag och Mickes bil hemma hos mig i Kviberg. Men det vara bara att ta ett djupt andetag, be en liten bön och sätta sig bakom ratten. Det var säkert ingen fara alls. Men jag har blivit oerhört nojig när det kommer till att köra bil. Jag skyller på att jag gör det för sällan.

 Igår kväll led vi av akut tristess hemma hos Micke, och kände att vi hade tröttnat på lägenheten och ljudet från guitar hero. Så vi åkte hem till hans föräldrar i Härryda. Lotta var också där och det slutade med att vi var uppe till halv två och spelade sing star. Gött.

 Imorse åkte vi in till stan och åt frukost på ett fik. Mmmmm.

Och nu sitter jag i min lägenhet med en smoothie som jag tillverkat med mixern jag fick i julklapp och målar en tavla. (ja, när jag inte bloggar...) Och livet är ganska så bra.

Kommentarer
Postat av: Cia

Låter helt underbart tycker jag.
Kram / Ma

2008-01-06 @ 20:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0