Gött


 Elin har kommit in på, och tackat ja till, en kurs i genusvetenskap på Göteborgs universitet. Tack vare yogan så mår jag sjukt mycket bättre och funderar om jag kanske inte kommer att orka plugga i alla fall. Hellre det än slita på något underbetalt pissjobb.
 Det är ganska bra tajming med att börja må bättre, för från och med nu när jag bor hos Micke så får jag inte socialbidrag längre utan får nöja mig med de 5000 som jag får av försäkringskassan. Tro mig, det är inte mycket pengar att leva på när hyran är betald...
 
Det känns lite läskigt med tanken på pluggande efter att bara ha gått praktiska utbildningar sedan gymnasiet. Får se ifall hjärnan fortfarande hänger med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0