Andas ut


 Det är ju alltid någonting alldeles speciellt med att komma hem ifrån någonting. Nu när jag har landat i Mölndal igen så släpper en massa spänningar jag inte visste att jag hade och tröttheten som följer är i det närmaste förlamande. Men det är inte alls som för bara nåra månader sedan, då jag hade legat däckad i en vecka efter något sådant här. Nu tror jag att det räcker med ett par dagar.
 Igår gjorde jag ingenting och idag gör jag ingenting fram tills om ungefär en timme då jag ska åka på ett litet möte på Röda Korset. Det är ett så härligt ställe att vara på, med engagerade människor.

Micke har tagit så fina bilder i Dalarna, men de är så stora att det inte går att lägga upp. Ska fixa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0