Jadu


 Vädret är inte riktigt som det ska. Det är någonting som trycker neråt och inåt och som får huvudet att göra precis så ont att det inte riktigt är någon mening med att ta en tablett. Man blir tung i kroppen och får ingen vidare lust att göra någonting.
 Vi har spelat alfapet och jag förlorade stort. Gör som alltid och skyller på min hjärna som inte fungerar som den ska. Jag var grym på alfapet förut.


Här kommer några bilder som jag äntligen fått in i datorn.



Malin och Urban, nygifta och fina. Lilla Kasper i mitten.



Fyrklövern jag hittade.



Träffade Ellen. Var något år sedan. Skulle gå och fika men sprang på min mamma och hanmade på demonstration på stora torget istället. Emot nedskärningarna inom skolan.



Jocke. Söta lillebror har blivit stor och tagit studenten. Hurraaa!




Han var så goo!

Nu ska jag och Cia kolla på film. Baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0