Nam nam


 Nu har jag packat och sitter och väntar på att Micke ska komma hem från rep. Sen ska vi åka till hans föräldrar och äta lite Grattis Sverige-mat. Efter det åker vi till Kinna och träffar min familj! Löövly.
 Jag åt sill till lunch. Det är underskattad mat tycker jag. Mmm. Mat. Jag är inne i en matperiod. När jag inte äter så tänker jag på mat. Och jag blir hungrig typ varannan timme. Ost, jag vill ha lite god ost. Och sushi. Jag har varit på en liten asiataffär och köpt wasabi, inlagd ingerfära och lite annat smått och gott så att jag kan göra sushi till min stackars svältfödda familj. Det finns inte någon sushirestaurant i Falun. Har ni hört på maken??
 Jag är lite sugen på oxfilé också. Med vitlök. Potatisgratäng. chokladtårta. Grillad lax. Shit vad hungrig jag blev nu...

Måste gå och stoppa i mig något. jag tror att det finns kakor i frysen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0