Blööää


 All energi har runnit ur kroppen och lämnat plats åt förgörande bitterhet. I en timme har jag gått och varit verkligen Arg över att jag är så trött. Men nu är det slut på det. Vi har ätit jättegott lamm och ska spela alfapet.
 Dagens absoluta höjdpunkt var att träffa Ida-Marie! Min rödhåriga underbara vän som jag träffar alldeles för sällan. Vi tog en gårdagens macka på Kopparhatten och pratade ikapp lite. Kopparhatten, det var längesedan jag var där... Mmmmys.
Och lustigt lustigt, igår träffade jag min gamla barndomsvän Rasmus som jag lekte med Jämt när jag var liten och inte har träffat på hur många år som helst. Underbart att träffa gamla bekanta och se att de lever och har det bra!

Hoppas verkligen att jag har hunnit vila ikapp lite tills Stockholm. Längtar så hemskt mycket.

Det har blivit många korta inlägg på senaste tiden. Jag tycker att det blir så tråkigt utan bilder. men jag har inga bra...!
Oo, nu är det dags för alfapet, jag ska spöa alla!

Kommentarer
Postat av: den verkliga alfapetmästaren

du vinner säkert med bokstavskombinationer som "gläärp" "flingbottom" och "tiskelltvamp"

2008-03-21 @ 10:05:57
URL: http://thomaseriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0