Den bittra sanningen

Jag är inte bra på alfapet. Om bokstäverna av en slump skulle hamna i rätt ordning när jag tar upp dem så Kanske jag skulle kunna få till ett ord. Men annars så är det ganska kört. Jag skyller på utbrändheten för innan var jag ganska så grym. Det går utför med det mesta i spelväg nu för tiden...
Äsch, ni vet ju vad de säger om tur i spel och kärlek och jag tror att det är så just nu att all min tur för flera år framöver försvann när jag träffade Micke. Jag kommer inte vinna ett spel på länge. Fast jag vann ju när jag spelade TP mot Micke. Det måste ju betyda att han har ännu mer tur i kärlek. Ni kan själva räkna ut resten av resonemanget.

 Idag har jag, Cia och hennes vän Gun åkt runt till konstnärer och tittat på deras alster. Konstspaning tror jag att det kallades. Jag blev väldigt inspirerad och har ägnat kvällen åt att sy armband och måla akvarell. Med varierande resultat kan tilläggas.
 Imorgon ska vi konstspana med min plastmormor.

Oj, Glad påsk förresten! Höll på att totalt glömma. Har inte ätit ett enda ägg idag fy och skam. Men jag blev bjuden på fin fin påskmat hos Stinas familj. Melon, skinka och räkost, ett vinnande koncept!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0