Framåt


 Ett litet steg i taget. Ibland framåt och ibland bakåt. Just nu vet jag inte, kanske både och. Fyra dagar orkade jag med i Insjön. Eller det kanske är att ta i. Jag orkade två och sen genomled jag två och efter den sista dagen tog jag det enligt mig ganska så mogna beslutet att avbryta och åka hem till Falun. Så nu sitter jag här och är för trött för att riktigt kunna analysera vad som har hänt. Men man behöver inte analysera allt. Det var läskigt att inse hur lite jag orkar och att det inte längre går med bara vilja. Men skönt att jag inte längre känner behovet av att tvinga mig själv till saker som jag egentligen inte orkar.

 Nu ska jag vila upp mig ordentligt tills på tisdag för då bär det av till STOCKHOLM! Jag vill träffa ALLA. Mest Linda och sen så många som jag hinner och orkar. Snälla Thomas var inte i Malmö då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0