På äventyr i Dalsland


 Stieg Larsson. Hans böcker är helt underbara. Jag saknar ord. Läs dem.

 Helgen var skön. Vi spelade TP, lyssnade på melodifestivalen på radio, åt massor av goda, onyttiga saker.
 Jag är så trött att jag inte hittar några ord alls. Skriver med tom hjärna.
 När vi skulle åka hemöver igen inträffade en liten incident. Vi hade parkerat på gräsmattan, den sluttade lite och på grund av alltför stora mängder regn så kom vi inte upp på vägen. Vi var helt fast. Micke blev lite kinkig och jag kunde inte sluta skratta. Till saken hör att våra mobiltelefoner inte fungerade. Så vi fick gå till en granne och ringa Mickes pappa för support. Efter en timmes skyfflande av grus och bärande av plankor hade vi skapat oss en liten väg och tog oss upp. Ja, och det regnade också. Det var ganska kul men jag blev helt slut och har verkligen inte hämtat mig. 


image252

Ser kanske inte så farligt ut men det var helt omöjligt att ta sig upp. Tro mig. Synd att jag inte tog kort på vår "plankväg" men då var jag för trött..


 På torsdag bär det av till Dalarna igen. Gött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0