Äventyr i Kristinehamn


 I fredags packades familjen Svegelius och Elin in i Ann-Britts BMW, med siktet satt på Kristinehamn. Tre timmar senare, utan större missöden nåddes målet. Helgen har förflutit i ett lungt tempo och den mest våldsamma aktivitet som utövats är bowling. Jag förlorade, Micke vann. Men eftersom det var hans födelsedag så unnade jag honom det.
 Vi hälsade på Susanne och Lars, ett par bekanta till familjen. De bodde i ett underbart hus och hade en sköldpadda som kröp omkring på undervåningen.

image281

 Tilda


image282

Tilda äter frukost

image284

Lotta och Ann-Britt

image285

Micke och Sture

Som vanligt så tar jag extremt få bilder och bara på tråkiga saker. Väldigt dumt. Men när man har roligt så tänker man ju inte på kameran...

Nu ska jag organisera mina papper. Det behövs.

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag tycker du far ta och lara Tilda lite bordsskick...

2008-05-06 @ 04:56:05
URL: http://napok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0