Bilderna


 som jag inte fick med i förra inlägget.




Vi åkte alltså till Slottskogen för att titta på Rhododendron, har ingen aning om hur det stavas men det är i vilket fall blommorna på bilden nedan. Anledningen till det stora blomintresset är att min mamma tjatat om dessa blomster i ungefär ett och ett halvt år. Tyvärr hade de börjat dö när vi nu äntligen kom iväg, men de flesta blommade fortfarande.

image291


image292

Vi gick under blommorna också...

image293

 Johannes och Louises söta söta hundvalp. Samma size som en kattunge.
Nu måste jag gå och äta någonting...!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hunden var ju bara så söt !

2008-05-28 @ 23:45:32
URL: http://mizzjohanna.blogg.se
Postat av: Mamma

Det är skillnad på dö och vissna, de blommar igen nästa år och då kanske du kan guida mig där /Ma

2008-05-30 @ 18:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0