Myssöndag

Aaah, har haft  en så sjukt skön kväll. MIcke är på grillfest och jag beslutade att stanna hemma och ta hand om mig själv lite. Har målat lite, tagit en promenad, en dusch, ätit lite och lyssnat på ljudbok. Om en halvtimme ska jag krypa till kojs.
 
 Har haft en allmänt bra helg. Micke jobbade och jobbade så i fredags tröttnade jag på ensamheten och åkte upp till Härryda och hans familj. Sov där och hade en superskön dag med hans mamma och syster. Melodikrysset och den underbara lördagsfrukosten, promenad, yatzy och lite växtinköp. Jag hittade en tomatplanta som hette Elin som nu står i vårat vardagsrum och väntar på att vid varmare väder få sättas ut på balkongen. Sen avslutade vi med grillning med deras mormor och morfar som bor brevid.
 Idag har det också varit en "hänga med Mickes släkt"-dag. Massa folk fyllde år så vi hade frukostkalas i Kållered. Mmmums.

 Men nu sitter jag här i miin ensamhet, om man inte räknar Bullen som sitter i vardagsrummet och spelar GTA, och tycker att det ska bli väldigt skönt att sova lite.
 Saknar min egen familj lite... Kan ibland kännas lite tråkigt att det är så ofantligt långt till Dalarna.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Helena

Sahar fran andra sidan jordklotet kan jag ju kanske tycka att du lite overdriver det dar med ofantligt langt hem... Men nu kommer jag om tre veckor Elin!! Langtar efter dig!

2008-05-21 @ 03:49:08
URL: http://napok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0