Tillbaka


 Nu var det ett tag sedan jag skrev någonting kändes det som när jag satte mig ner vid min mitt röda skrivbord. Det var ett tag sedan jag var hemma i min lägenhet. När det är sol och fint så finns det bättre ställen att vara på. Till exempel i Härryda. Eller i Slottsskogen.

 Här följer några bilder som visar vad jag har ägnat min tid åt...

image286

Sprungit vårruset. Eller om man ska vara petnoga så gick jag vårruset. Längst bak tillsammans med rullatorer, barnvagnar och gåstavar. Men det var bara för att jag gick tillsammans med Mickes mamma och moster med barnvagn. Lotta sprang. 
 
image287

 Micke fick inte vara med för han är kille. Men fika fick han i alla fall.

I fredags var vi och grillade hemma hos Johannes och Louise, men då glömde jag tyvärr kameran.
I lördags däremot var kameran med, då grillade vi i Härryda hos Mickes föräldrar.

image288

Stefan, nere i högra hörnet, har en kamera som är snäppet bättre än min... Den han håller i alltså.

image289

Kubb

image290

I solnedgången.

Vi förlorade. Jag missade kungen med sista pinnen. Det tog väldigt hårt faktiskt.
Nu ska jag äta ett ägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0