en produktiv dag


 Vakanade imorse och kände att idag är en sån dag då jag vill göra saker. Inte bara slötitta på Gilomre Girls och ha ångest över att jag inte pluggar. Så jag satte mig ner och målade. Var ett tag sedan och sist målande jag med akryl, vilket inte är riktigt lika roligt som att måla med olja vilket jag gjorde idag.
Resultatet så här långt:



Som vanligt är jag för dålig på att göra ett ordentligt förarbete vilket oftast resulterar i att jag måste flytta på saker när jag väl har börjat måla. Ögat i det här fallet...









Börjar ta sig men det är en bra bit kvar...
   Det är jag föresten. Självupptagen som jag är så målar jag en bild av... mig själv... Kanske inte så likt, men det är inte huvudsaken.

Det är så roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0