Fiiina Elin



   Förra helgen tror jag nog att det var eller så var det helgen innan det är svårt att säga eftersom jag lever i något sorts tidsvakum och aldrig vet var jag är och framförallt aldrig När. Men hos Angelina när de fotade så var det en tjej som sminkade och nu har jag varit på hennes skola och blivit sminkad, de behövde modeller och jag tänkte att det kunde vara roligt. Väldigt fin blev jag, men då hade jag glömt kameran och det var inte en sån sminkning som man visar sig ute bland folk med ögon i. Jag är inte någon hejjare på grammatik men hur blev det nu, belv det jag i sminkningen eller ögonen i folket? öööö. I varje fall så sminkade hon mig lite mer vardagligt och lockade mitt hår. Så jag tog ett par bilder på det när jag kom hem. För jag var inte riktigt på sovahumör.

   Egentligen förstår jag mig inte riktigt på det här med att sminka sig en massa, men det är kul ibland.

 


   Ooo, jag är nästan som hon Blondibella! Elinbella! Linnet är från HM, väldigt klassiskt. Lite dyrare men ibland får man slå till och unna sig, 49.50. Jag vet, nästan lika mycket som sushi. Jag räknar om allting till hur mycket sushi man kan få för det. Eller annan mat, lite beroende på humör.

   Jag vet inte varför, men av någon anledning så känner jag mig som en transvestit när jag har så här mycket smink på mig. Nej, som någon som håller på med drag. Väldigt lustig känsla... Och nu har jag inte ens så mycket smink på mig. Jaaaaaaaaaaaaaa, det är en världslig sak. Nu ska jag ta och läsa lite om hur bondesamhället egentligen kan vara queer.

Jag saknar vännerna som inte är där jag är.

Kommentarer
Postat av: Helena

Du är så snygg Elin att det nästan måste vara olagligt!



Och jag saknar dig med. Men jag kommer och hälsar på snart, kommer inte kunna hålla mig:)



Jag har förresten en mössa som jag tror är din. Den är svart och det står "Elins" i den. Det sista stället jag kollade på innan jag lämnade lägenheten i morse var på hatthyllan, och av nån anledning kikade jag lite extra på mössan och såg att det var din. Du får den nästa gång vi ses. Vilket måste bli snart!



Kräm!

2008-11-11 @ 19:10:45
URL: http://napok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0