Håller jag på med:



  Läser om subjektsskapande, kultur, strukturer och Virginia Woolf och har det ganska så bra. Vi har börjat en ny delkurs som har viss potential att bli den roligaste hittills, Genus och Kultur.
 
   På lördag är det dags för middagsklubben att ha sin andra träff och det kan nog bli riktigt bra. Jag ska fixa efterrätt och förhoppningsvis hinna ta en och annan bild att lägga här på all underbar mat...

   Håller i övrigt på att planera och tillverka julklappar. I år är jag äntligen ute i tid! Det tog 23 år att lära sig, jobbigt om all inlärning tog den tiden....
   Funderar föresten på om man ska läsa kandidatexamen i globala studier. Låter inte det fruktansvärt intressant? Men i vår blir det mer genus. Kanske till hösten då. Och sen kombinera det på något vis. Det blir bra tror jag. Det finns så sjukt mycket man vill lära sig! Och bara sex års studiemedel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0