Låt den rätta komma in...



   Ska jag eller ska jag inte våga se Låt den rätta komma in...!? Micke vill se den och den verkar ju bra, men jag är ju så hemskt mörkrädd och har en tendens att inte alltid kunna skilja på fiktion och verklighet. När jag ska gå och lägga mig så börjar jag alltid tänka på allt det där jag lovat mig själv att inte tänka på, och har man väl tänkt på det en halv sekund så är det kört. Och visst, det går jättebra när MIcke är hemma och jag kan krypa in i hans varma famn och glömma monster, rockor och spöken, men när han jobbar... Det är ju då de kommer att komma. De är ju inte dumma.

   Jag veeet att det inte är på riktigt. Men... tänk om....

   Dagens i-landsproblem: Jag har tappat bort min mascara och har inte råd med en ny. Fast den är någonstans i lägenheten.
  

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skaffa en mindre lägenhet. Råd från en erfaren person / Ma

2008-11-11 @ 19:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0