Lycklig



   En helt underbar kväll med supergod mat, underbart sällskap och intressanta diskussioner, kan man vara annat än lycklig? Inte ens detta berg av disk fick ner mitt och Mickes humör när vi ställde oss och diskade efter de gått. Lyckad kväll alltså. Tyvärr så tog jag ju inga bilder medan gästerna var kvar, stor miss. 
   Notera förresten den hemska hemska blåa färgen på våra köksluckor...! hehe. Men nästan lite... charmigt?...


En väldigt bra bieffekt av att ha hem folk är att man måste städa. Inte så att vi har det superstökigt, det är inte som när jag bodde själv, men vi hade lite möbler som skulle bytas ut och tavlor som skulle sättas upp som vi bara inte kom oss för med. Men nu är det gjort och hela lägenheten har fått sig ett enormt lyft. Jag har inget behov av att ha det så jättefint omkring mig, men det ska kännas som ett hem. Och det gör det på ett annat sätt nu.



Det här kanske inte ser så fruktansvärt upphetsande ut, men innan hade vi en grön, sliten och vidrigt ful skinnsoffa och inga gardiner, så för mig är detta himmelriket!

   Nu lyser solen och jag tror att jag ska ta en promenad. Var på friskis igår och har en träningsvärk som inte är av denna världen, men då kan det vara skönt att gå lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0