Pausar lite...


 På hagåkersgatan 14 C i Mölndal så tentapluggas det för glatta livet. Typ... Satt väl i en kvart innan jag bestämde mig för att ta en paus och blogga lite. Det är hälsosamt med pauser.
   Idag har jag haft besök av en kvinna och hennes underbara lilla hund som jag antagligen ska ta hand om lite nu och då. Vi börjar på måndag med ett provdygn och ser hur vi trivs ihop. Han heter Tin-Tin och är så grymt söt. Vit och långhårig. Jag är Glad, för oj vad jag saknar att ha djur omkring mig. Tjatar på Micke om hund och katt men får blankt nej med motiveringen att katter luktar illa och att jag inte har tid med en hund. Vilket är sant. Men åååå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0