Upp och hoppa!


   Halv sju, alltså för ganska så precis en timme sedan, började min mobil vibrera och ge ifrån sig någonting som ska föreställa en melodi och det var dags att gå upp. Vilket jag gjorde efter endast en liten snoozning. Pigg och glad skuttade jag ur min varma säng och ställde mig på vardagsrumsgolvet och gjorde solhälsningen, trots att solen inte var i närheten av att gå upp än. Ett par yoga ställningar senare sätter jag mig vid köksbordet med en kopp te, leksands bröd med ost och dagens GP. En ganska så skön morgon faktiskt.
   Tvärt emot vanligt folk så är jag inte något fan av att vara uppe sent och sova bort halva dagen. Tycker att det är underbart att framåt tio känna att man redan har hunnit med hur mycket som helst. 
   Igår skrev jag klart tentafråga 1. Så Skönt. Det finns liksom ingen anledning att skjuta upp det egentligen. Och så ska den ju in om bara en vecka...

   Idag ska jag på en dag om Hållbarhet på Handels. Förhoppningsvis skulle Lotta dit också så att jag får lite sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0