Hemma igen



 Har haft det underbart i Falun! Micke tog bilder men jag lyckas inte få in dem i datorn precis just nu. Sitter här och är trött i hela kroppen och har ätit världens mest äckliga frukost. Allting var gammalt och smakade konstigt. Jag är inte mätt. Och när Elin inte är mätt så är hon inte glad...
 Fast jag är rätt så glad. Ska ha en superduperdag i skolan hade jag tänkt mig. Och lunchen kommer bli great för vi åt middag hos Mickes föräldrar igår och hans syster lagar ju himmelsk mat och jag fick ta med mig hem och ta till skolan. Mmmmmm. 

 MItt liv cirkulerar kring mat.

Och plugg. Mycket är det att läsa och sortera och få ut bra och fint på papper. Men det löser sig. Jag jobbar på det. Nu ska jag göra mig i ordning och åka till skolan. Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0