Klarade tentan!!

 Vår nya föreläsare är så underbar. Hon vill att allting ska vara roligt, och det tycker jag är väldigt bra. Särskilt när vi är lite inriktade på historia i den här kursen, något som aldrig har varit mitt favoritämne. Egentligen tycker jag att det är väldigt intressant, men det är som om någonting knyter sig i mitt inre och får mig att vilja slita ut min inälvor när någon säger att jag ska läsa det i skolan. Bra betyg till mina gamla historielärare...

Jag klarade tentan föresten. Wiiipidooo! Så skönt att slippa göra om den. Jag blev så GLAD.

Jobbar vidare på Mickemålningen, det går sådär. Har kommit in i fasen när jag bara hatar den och allting annat som jag någonsin skapat. Det brukar så över på ett par dagar. Skulle vilja sticka nu kände jag precis, men jag har inget garn. Typiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0