los bildos



 Hur snyggt kan en mössa egentligen sitta? det är den stora slutgiltiga frågan.
 Här är alltså bilder ifrån Falun, som jag, tekniskt geni som jag är, lyckats få in i datorn. Jag förstår att ordet geni inte är det första som ploppar upp när man ser den här bilden men ack så skenet kan bedra.




Mamma hittade någonting fint på en promenad. Hon har ett öga för konstiga små saker i naturen som vid första anblicken ser ut som skräp men som om man tittar riktigt nära är riktigt vackert. De här såg ut som små plan om jaga inte missminner mig. Och jag tycker att bilden är pretty.




Korvgrillning på berg, en av mina absoluta favoritaktiviteter. Speciellt om man har sin familj med. Tyvärr fick inte Bamse plats i bilen, han tycker förvånansvärt nog också om korvgrillning. På bilden ser vi mig, min mor, Maggan min plastmormor och far. Och i bakgriunden en underbar utsikt över skog och Runn.




Marshmallows, hur tusan det nu stavas, är nog godast att grilla. När de är så där hårda och sega utanpå och helt mjuka i mitten... Det är knappt så jag klarar av att titta på den här bilden. Om man i morgon kan läsa i GP om en lägenhetsbrand i Mölndal så kan det vara så att jag har fått för mig att göra upp en eld i vardagsrummet och grilla lite.

Det har varit kul att skriva lite mer och kanske lägga in någon mer bild, men nu Måste jag plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0