Skogspromenad


 Lyckades lura med Micke på en promenad idag genom att föreslå att han skulle ta med sig kameran och ta lite fina höstbilder. Man får inte vara dum, då får man gå ensam... Han är en fruktansvärd soffpotatis den karln.







Han köpte de där skorna för typ fyra månader sedan, och de är fortfarande vita och rena.

Jag skulle behöva plugga nu, men böckerna jag har beställt från adlibris har inte kommit än så det är väldigt svårt. Men det finns lite annat att läsa också.  Väldigt oförutseende av mig att beställa böckerna så sent, men jag hade fullt upp med tentan innan så jag orkade inte ta tag i den här kursen innan förra var slut. Smart Elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0