Yoga


 Funderar på hur dagen ska läggas upp. Plugg på biblioteket för första gången ska bli kul. Har förstått att det är vad andra gör, jag sitter bara hemma så att jag har nära till kylen. Blir dyrt om man ska äta så mycket som jag gör när jag pluggar och inte är hemma.

 Det ligger ett grått distak över Göteborg idag. Ett sånt som trycker ner själen och humöret. Men jag gör yoga och då lyfter man sig över och bortom gråa moln.

Imorgon åker jag och Micke med hans jobb på spa. Det ska bli så roligt för jag har aldrig varit på spa... Men vi har inte råd med någon behandling. Eller råd och råd, det är ju hutlöst dyrt. Så då blir jag hellre masserad för halva priset i Göteborg. Men det ska bli kul ändå. Vi ska bada och jag funderar på att kanske raka benen. Ska skriva tentauppgift om hårborttagning och funderar väldigt mycket på detta extremt intressanta fenomen. Hur någonting som är så naturligt kan uppfattas som så äckligt om det sitter på fel person vid fel tillfälle. Till exempel på mina ben i ett badhus. Eller ännu värre, om man har det i ansiktet, som tjej.
 Nej, jag har inte tid att sitta här och slösa bort värdefull tid längre. VIktigare saker finns att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0