Strömstad minsann!


 Elin ska åka till Strömstad i helgen! Wiihoo! Med sin nya härliga kör. Kände att jag saknade att sjunga så jag kollade upp närmaste kyrka och ringde och sa "jag kommer!". Så nu sjunger jag i Fässbergs vokalensamble och vi ska åka på körresa. Vojne vojne.
 Men jag ska ta med ett par böcker och försöka hinna plugga lite också... 

Igår borrade vi upp mina hyllor och nu har det blivit riktigt mysigt runt mitt skrivbord. Mer i verkligheten än i ljuset från blixten. Och tyget med kvistar som är inramat på väggen är min hemgjorda anslagstavla. Som Micke var gullig och ramade in på sitt gamla jobb. Det är så obesrivligt skönt att ha ett bra ställe att sitta på och att ha sina saker. Ordning och reda är nya mottot för Elin Millén.
 


Kanske inte har så mycket ordning på skrivbordet just nu, men jag är mitt inne i en sorteringsprocess. By the way, den översta hyllan fick jag av mina föräldrar när jag flyttade till Stockholm för tre år sedan och det här är första gången den blir uppskruvad på en vägg. På tiden alltså.

SOOOVAAAAA!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilka milda sköna färger det "blev", fint tycker jag. Kram /Mamma

2008-09-14 @ 20:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0