Yeah baby!




Stina och Elin, vackra som få.
 Jag var i Linköping en sväng. Precis efter att jag varit i Stockholm en sväng. Det tog på krafterna så nu har jag vilat i ro och stillhet sedan dess. Pustat ut. Andats in. Affirmerat "jag är stark, frisk och fullkomlig", gjort yoga. Ni vet. Yoga är ta mig tusan bra. Vet att jag har skrivit det förut men det tåls att upprepas.

 Störst och viktigast just nu är detta underbara faktum: Jag börjar på Göteborgs universitet imorgon!
Genusvetenskap here I come. Pratat med Linda och nej, man behöver inte vara bäst och få bra betyg på alla tentor. Jag ska ha Kul. Leva för tusan. Som Micke säger: sluta oroa mig för allt. Man tycker att man borde lära sig, men det tar ju tid och jag är så liten och ung. Utan pung. Var det inte en teatergrupp som hette så...
 Nu ska jag sova för klockan sju imorn ska jag gå upp, möta dagen med en redig solhälsning och sedan gå till SKOLAN.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej älskling!

Hoppas det var roligt o att du känner dig lite lugnare nu, när du ser att det e som vilken sketen liten löjlig skola som helst!



Puss puss

2008-09-02 @ 10:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0