Fuck.


   Fortfarande allergisk. Trodde att det kanske skulle ge sig, hoppet är ju som vi alla vet det sista som lämnar människan. Men när jag vaknade i morse efter en mer eller mindre sömnlös natt med ett huvud som kändes som om det skulle sprängas, lock för öronen och total oförmåga att andas genom näsan så var jag så illa tvungen att inse att så inte var fallet. Trist. Jag som brukar gilla våren i vanliga fall. Nu känns det som ett hån. "åå, kolla allting slår ut och blir vackert och härligt och luktar gott, men du får sitta inne med ditt ballonghuvud och trösta dig med glass så att du lagomt tills pollenskiten slutar inser att du är fet och inte får njuta av sommaren heller". Gött.
Haha. Jag tar i lite... Lite.




Tomaterna verkar trivas i alla fall. Lätt att gilla våren när man inte har några bihålor att fylla med slem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0