Tomaterna är här!

   Fredagar är betydligt mycket roligare  nu för tiden när jag faktiskt jobbar i veckorna. Jag hade nästan hunnit glömma hur tillfredsställande det är att vara ledig när man vet att man har "gjort rätt för sig" hela veckan. Så jag njuter. Ikväll så ska vi mysa, äta ben and jerry's och öva lite låtar till bröllopsspelning. Gött ärä.

   I söndags så sådde vi ju lite tomater och jordgubbar, och tomaterna har vuxit! De är ovan jord, livskraftiga och stolta.



Jag känner mig som en riktigt... såare... öö... planterare... grönsaksodlare!

 

Kommentarer
Postat av: Ma

Bonde heter det, i alla fall om du sår lite vete också, och det är bra för då kan du göra egnna vetekuddar.......Love/ Ma

2009-04-03 @ 22:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0