Barn


I torsdag var jag till Kinna och hälsade på Malin, Kasper och Kornelia. Det var ett halvår sedan jag träffade dem, och Kornelia hade utvecklats en hel del på den tiden.




Och glad var hon.




Kasper. Jag vet, jag tar hemska bilder.
Vi lekte kurragömma, och när Kasper skulle leta så frågade han innan han skulle börja räkna var jag hade tänkt gömma mig. Det förtar litegrann poängen med leken.. Men han hittade mig rätt så lätt ändå eftersom Kornelia följde efter mig och satt och tittade på mig där jag stod bakom en hylla och försökte bli osynlig. Leka är kul.




Äter äpple. Ett helt, på en gång ser det ut som.


Igår jobbade jag första dagen på förskolan i Bifrost och det var en härlig men utmattande dag. Idag tar jag det lugnt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0